-
Kdo jsme 
EXTENDER je komunikační a poradenská agentura, která vznikla v roce 2006 a od té doby stále roste.
Řídíme se heslem, že vidět nemáme být my, ale naši klienti a jejich produkty, po vzoru britského
hesla "we make other famous". Pomáháme uvádět na trh, podporujeme nadlinkovými, podlinkovými
i guerilla marketingovými postupy klienty a jejich značky z oblasti bankovnictví, realit, farmacie,
spotřebního zboží, oděvů i celebrit. Specializujeme se na volební kampaně v ČR i okolních zemích.
  Náš tým stál u vzniku Komory Public Relations – nové nezávislé profesní asociace
PR agentur v roce 2004. Dnes pomáháme organizovat její činnost. Komora PR
spolupořádá nebo zaštiťuje například soutěže Firemní médium roku nebo Tiskový mluvčí roku.
 Agentura spolupracuje při praktických seminářích s Vyšší odbornou školou managementu v Praze a
Vyšší odbornou školou publicistiky v Praze. Její členové pravidelně přednášejí na Fakultě
multimediálních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
  -
Kontakt 
Sídlíme v Bubenči a nejsnáze se k nám dostanete metrem
na stanici Hradčanská (A) či tramvají č. 1, 8, 15, 18, 25, 26
taktéž na zastávku Hradčanská. Odtud pak cca 7min volnou
chůzí ulicí Muchova a Slavíčkova. Na konci ulice Slavíčkova
zabočte vpravo na ulici U Vorlíků, kde u vlakového přejezdu
stojí naše vila.
  Naše kanceláře jsou zároveň plné pracovního nasazení i klidu
pro jednání, naše náruče otevřené, naše lednice a vinné sklepy
plné, všichni jsou vítáni.
  Pokud se za námi vydáte autem, ve směru od Holešovic jeďte Korunovační a odbočte
vlevo do ulice U Vorlíků. V případě, že pojedete směrem od Vítězného náměstí, jeďte
ulicí Čsl. armády do Korunovační a odbočte vpravo do ulice U Vorlíků. Najdete nás
na konci ulice před závorami.
 EXTENDER, s.r.o.
U Vorlíku 3
160 00
tel.: 720 587 172
e-mail: info(at)extender.cz
www.extender.cz
IČO: 274 28 109
DIČ: CZ 274 28 109
Společnost Extender je
zapsána v obchodním
rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze,
Oddíl C, vložka 111140
-
Naše služby 
Řešení a celková komunikační strategie
Metody a prostředky externí komunikace
použité při implementaci a rozvoji stanovené strategie.
Externí komunikace
  Analýzy, strategie, monitoring
•Detailní analýza pozice firmy na trhu v ČR a zahraničí
•Stanovení detailní strategie komunikačního působení
•Monitoring médií
•Analýza monitoringu
•Návrh mediálního postupu v návaznosti na analýzu monitoringu
Přímá práce s novináři
•Pravidelné setkávání s novináři
•Tiskové konference
•Neformální skupinová setkání s novináři
•Neformální individuální setkání s novináři
•Cílené umisťování informací ve vhodně zvolených médiích
•Podpůrné akce pro novináře – tématické akce, semináře, zájezdy
•Pravidelné informování novinářů o klientovi formou tiskových zpráv
Příprava textů a odborných materiálů
•Příprava a distribuce tiskových zpráv
•Příprava a distribuce newsletteru
•Příprava dalších textů pro novináře
(studie, tématické články z médií,nepublikované texty o klientovi,
odborné texty, případové studie atd.)
•Příprava katalogů, firemních výročních zpráv
Příprava www komunikace
•Kompletní grafické, systémové a obsahové služby včetně sociálních sítí
•Guerilla kampaň na Internetu
•Netradiční služby při zviditelnění prezentace klienta
  Interní komunikace
•Příprava strategie a nástrojů interní komunikace
•Kompletní příprava veškerých informačních výstupů
•Firemní školení – odborná i mediální
•Team building
•Redakční a editační práce
•Projektové zpracování interní komunikace
•Strategické konzultace
Public Affairs
•Příprava strategie a filosofie na základě identifikovaných cílů společnosti
•Monitorování událostí a informací v politické a legislativní oblasti
•Upozorňování na hrozby a příležitosti
•Systém včasného varování
•Příprava argumentářů, návrhy a realizace strategií
•Shromažďování informací
•Strategické konzultace
•Identifikace klíčových hráčů, podpora opinion leaders a decision makers
•Osobní jednání a schůzky s vybranými opinion makery
Produkční a reklamní činnosti
•Příprava a kompletní produkce všech typů firemních a společenských událostí
•Kreativní část kampaně (agentura spolupracuje s předními kreativními a designérskými studii)
•Mediaplanning
•Audity a vyhodnocování kampaní